Webshop-outlet.nl logo

Veelgestelde vragen

  • Wat kost de verzending?

    Verzending bij Webshop-outlet.nl is tijdelijk gratis. Behalve voor België, Duitsland en Frankrijk. Hier vragen wij een kleine bijdrage voor.

  • Hoe lang duurt de verzending?

    Producten in eigen voorraad worden voor 16:00 dezelfde dag verzonden, tenzij anders aangegeven! Meer over levertijden lees je hier.

  • Ik woon in Belgie, Duitsland of in Frankrijk, kan ik bestellen?

    Ja, dit is geen enkel probleem. Wij rekenen wel kleine bijdrage extra vanwege de hogere verzendkosten naar het buitenland.

  • Waarmee wordt mijn bestelling verzonden?

    Pakketten en brievenbuspakketjes worden met PostNL verzonden. Ook maken wij gebruik van externe partijen, die contracten hebben met bijvoorbeeld GLS, DPD of DHL.

  • Krijg ik een Track&Trace code van mijn bestelling?

    Wanneer je order in eigen voorraad via de pakketservice van PostNL wordt verzonden, ontvang je automatisch een Track&Trace code in je mailbox. Wanneer je bestelling met briefpost wordt verstuurd ontvang je geen Track & Trace code.

  • Mijn product is niet op voorraad, wat houdt dit in voor de verzending, levertijd en mijn andere bestelde producten?

    Als je gewenste product niet op voorraad is, maar wel in bestelling is moet je rekening houden met een extra levertijd van 8 werkdagen. Wanneer je product niet op voorraad en ook niet in bestelling is moet je rekening houden met een extra levertijd van 14 werkdagen.

  • Mijn product is niet binnen 48 uur geleverd, wat nu?

    Op elke productpagina vermelden wij een verwachte levertijd. Heb je een verzendbevestiging in je mailbox ontvangen van ons? Dan is je order gegarandeerd verzonden. Helaas kunnen PostNL & Van Straaten post niet 100% garanderen dat alle post de volgende dag wordt bezorgd. In enkele gevallen (minder dan 1%) loopt het vertraging op in het proces van PostNL & Van Straaten post, je order wordt dan de eerstvolgende dag alsnog bezorgd. 4 werkdagen na ontvangst van je verzendbewijs in je mailbox moet je zeker contact met ons opnemen. Pakketpost kunnen wij altijd controleren met een track and trace code. Briefpost versturen wij met Van Straaten post. De bezorgers van Van Straaten post zijn in bezit van een GPS tracking systeem, zodat wij altijd navraag kunnen doen waar de bezorger is geweest.

  • Kan ik mijn bestelling retour sturen?

    Je hebt het recht je bestelling tot 14 (kalender) dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retourneren van je order (van je thuis naar de webwinkel) zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan webshop-outlet.nl geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je ons retourformulier invullen. Dit geldt niet voor producten die op basis van Hygiene niet hergebruikt kunnen worden. Het formulier voor retourneren kunt u hier vinden.

    Wil je een vloerkleed, bank of boxspring retour zenden? In verband met andere retourvoorwaarden ontvangen wij graag via  klantenservice@webshop-outlet.nl een bericht. Je ontvangt een retourformulier speciaal voor vloerkleden, banken en boxsprings. Indien de retourzending niet aan de eisen voldoet vindt er geen acceptatie plaats.

    Naar welk adres mag ik mijn retour zenden?

    Retour Webshop-outlet.nl Firmawei 17 kantoor C 8501 XL Joure

  • Wanneer wordt mijn aankoop bedrag teruggestort?

    Binnen 14 werkdagen na ontvangst van je retour gestuurde bestelling.

  • Kosten retourneren

    Kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.Wij bieden onze producten tegen zeer scherpe prijzen aan. Hierdoor kunnen wij helaas de retourkosten niet vergoeden.

  • Opmerkingen/klachten

    We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@webshop-outlet.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”


Stel je vraag

Wij zijn bereikbaar!

Bel ons op:


Openingstijden

Maandag 10:00 – 16:00
Dinsdag
Woensdag 10:00 – 16:00
Donderdag 10:00 – 16:00
Vrijdag 10:00 – 16:00
Zaterdag
Zondag