Webshop-outlet.nl logo

Veelgestelde vragen

  • Mijn geleverde artikel heeft schade, wat nu?

    Heb je je bestelling in huis ontvangen en zie je dat het product een beschadiging of vlek bevat, meldt dit dan binnen 48 uur na levering met bijgevoegde foto’s via een bericht aan onze klantenservice. Zo wordt er gezamenlijk gekeken wat het probleem is en kan dit snel voor je worden opgelost.

  • Waarom heb ik geen bon of retourlabel bij mijn bestelling ontvangen?

    Wij zijn papierloos gaan werken om onze impact op het milieu te verkleinen. Daarom sluiten wij geen papier meer bij onze verzendingen. De factuur van je bestelling wordt digitaal via de e-mail verstrekt. Mocht je deze kwijt zijn dan kun je een kopie bij onze klantenservice opvragen. Voor alle zaken omtrent retourneren wil ik je graag doorverwijzen naar onze retourpagina.

  • Wat kost de verzending?

    Verzending bij Webshop-outlet.nl is tijdelijk gratis. Behalve voor België, Duitsland en Frankrijk. Hier vragen wij een kleine bijdrage voor.

  • Hoe lang duurt de verzending?

    Producten in eigen voorraad die voor 16:00 uur zijn besteld worden dezelfde dag verzonden, tenzij anders aangegeven! Meer over levertijden lees je hier.

  • Ik woon in Belgie, Duitsland of in Frankrijk, kan ik bestellen?

    Ja, dit is geen enkel probleem. Wij rekenen wel een kleine bijdrage extra vanwege de hogere verzendkosten naar het buitenland.

  • Waarmee wordt mijn bestelling verzonden?

    Pakketten en brievenbuspakketjes worden met PostNL verzonden. Ook maken wij gebruik van externe partijen, die contracten hebben met bijvoorbeeld GLS, DPD of DHL. De track en trace code wordt per mail verzonden. Hier is altijd inzichtelijk welke partij de bezorging verzorgd.

  • Krijg ik een Track&Trace code van mijn bestelling?

    Wanneer je order uit onze eigen voorraad afkomstig is, wordt deze verzonden met de pakketservice van PostNL. Je ontvangt hier altijd automatisch een Track&Trace code van in je mailbox. Niet ontvangen? Check voor de zekerheid je spambox. Daar ook niets ontvangen? Neem dan contact met op met onze klantenservice. Wanneer je bestelling met briefpost wordt verstuurd ontvang je geen Track & Trace code.

  • Mijn product is niet binnen 48 uur geleverd, wat nu?

    Op elke productpagina vermelden wij een verwachte levertijd. Heb je een verzendbevestiging in je mailbox ontvangen van ons? Dan is je order gegarandeerd verzonden. Helaas kunnen postbedrijven niet 100% garanderen dat alle post de volgende dag wordt bezorgd. In enkele gevallen (minder dan 1%) loopt het vertraging op in het sorteerproces, en je order wordt dan de eerstvolgende dag alsnog bezorgd.Indien je pakket na 3 werkdagen niet is bezorgd raden wij je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Doormiddel van de track en trace code kun je zien waar het pakket op dat moment is, en wat de nieuwe leverdatum is. Mocht de track en trace code aangeven dat het pakket is afgeleverd echter heb je niets ontvangen? Dan dien je binnen 5 werkdagen (7 dagen) contact met de klantenservice op te nemen.

  • Naar welk adres moet ik mijn retour zenden?

    Webshop-outlet.nl Retourafdeling
    Celsiusweg 10
    8503 AC Joure
    Nederland

  • Kan ik mijn bestelling retour sturen?

    Je hebt het recht je bestelling tot 14 (kalender) dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retourneren van je order (van je thuis naar de webwinkel) zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Webshop-outlet.nl geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je ons retourformulier invullen. Dit geldt niet voor licenties, cursussen of producten die op basis van Hygiene niet hergebruikt kunnen worden. Het formulier plus extra informatie voor retourneren kunt u hier vinden.  

  • Wanneer wordt mijn aankoopbedrag teruggestort?

    Je aankoopbedrag ontvang je binnen 14 werkdagen na ontvangst van je retour gestuurde bestelling. Zodra de terugbetaling is verwerkt ontvang je via ons systeem een bericht.

  • Kosten retourneren

    Kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.Wij bieden onze producten tegen zeer scherpe prijzen aan. Hierdoor kunnen wij helaas de retourkosten niet vergoeden. Via de postbedrijven (PostNL, DHL, GLS en DPD) kun je zowel online als via het postpunt een retour-etiket kopen. De retourlabels zijn online vaak goedkoper. Mocht je hier vragen over hebben dan kan onze klantenservice je hier verder bij helpen.

  • Opmerkingen/klachten

    We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@webshop-outlet.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Stel je vraag

Wij zijn bereikbaar!

Bel ons op:


Openingstijden

Telefonisch bereikbaarheid:

Maandag 09:00 – 12:00
Dinsdag
Woensdag 09:00 – 12:00
Donderdag 09:00 – 12:00
Vrijdag 09:00 – 12:00
Zaterdag
Zondag