Webshop-outlet.nl logo

Veelgestelde vragen

  • Wat kost de verzending?

    Verzending bij Webshop-outlet.nl is tijdelijk gratis. Behalve voor België, Duitsland en Frankrijk. Hier vragen wij een kleine bijdrage voor.

  • Hoe lang duurt de verzending?

    Producten in eigen voorraad welke voor 16:00 uur zijn besteld worden dezelfde dag verzonden, tenzij anders aangegeven! Meer over levertijden lees je hier.

  • Ik woon in Belgie, Duitsland of in Frankrijk, kan ik bestellen?

    Ja, dit is geen enkel probleem. Wij rekenen wel kleine bijdrage extra vanwege de hogere verzendkosten naar het buitenland.

  • Waarmee wordt mijn bestelling verzonden?

    Pakketten en brievenbuspakketjes worden met PostNL verzonden. Ook maken wij gebruik van externe partijen, die contracten hebben met bijvoorbeeld GLS, DPD of DHL. De track en trace code wordt per mail verzonden. Hier is altijd inzichtelijk welke partij de bezorging verzorgd.

  • Krijg ik een Track&Trace code van mijn bestelling?

    Wanneer je order in eigen voorraad via de pakketservice van PostNL wordt verzonden, ontvang je automatisch een Track&Trace code in je mailbox. Wanneer je bestelling met briefpost wordt verstuurd ontvang je geen Track & Trace code.

  • Mijn product is niet op voorraad, wat houdt dit in voor de verzending, levertijd en mijn andere bestelde producten?

    Als je gewenste product niet op voorraad is, maar wel in bestelling is moet je rekening houden met een extra levertijd van 8 werkdagen. Wanneer je product niet op voorraad en ook niet in bestelling is moet je rekening houden met een extra levertijd van 14 werkdagen. Mocht je vragen hebben omtrent een levertijd dan staat onze klantenservice altijd voor je klaar.

  • Mijn product is niet binnen 48 uur geleverd, wat nu?

    Op elke productpagina vermelden wij een verwachte levertijd. Heb je een verzendbevestiging in je mailbox ontvangen van ons? Dan is je order gegarandeerd verzonden. Helaas kunnen postbedrijven niet 100% garanderen dat alle post de volgende dag wordt bezorgd. In enkele gevallen (minder dan 1%) loopt het vertraging op in het sorteerproces, en je order wordt dan de eerstvolgende dag alsnog bezorgd.Indien je pakket na 3 werkdagen niet is bezorgd raden wij je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Doormiddel van de track en trace code kun je zien waar het pakket op dat moment is, en wat de nieuwe leverdatum is. Mocht de track en trace code aangeven dat het pakket is afgeleverd echter heb je niets ontvangen? Dan dien je binnen 5 werkdagen (7 dagen) contact met de klantenservice op te nemen.

  • Kan ik mijn bestelling retour sturen?

    Je hebt het recht je bestelling tot 14 (kalender) dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retourneren van je order (van je thuis naar de webwinkel) zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Webshop-outlet.nl geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je ons retourformulier invullen. Dit geldt niet voor producten die op basis van Hygiene niet hergebruikt kunnen worden. Het formulier voor retourneren kunt u hier vinden. Wil je een vloerkleed, bank, eettafel of boxspring retour zenden? In verband met andere retourvoorwaarden ontvangen wij graag via  klantenservice@webshop-outlet.nl een bericht. Je ontvangt een retourformulier speciaal voor vloerkleden, eettafels, banken en boxsprings. Indien de retourzending niet aan de eisen voldoet vindt er geen acceptatie plaats. Wil je een airco of aircooler retour zenden? Aircooler: bij het retourneren van een aircooler dient de waterbak droog en schoon te zijn. Indien de waterbak nat/gebruikt is of kalkranden heeft vindt er geen acceptatie plaats. Airco: bij het retourneren van een airco dient de airco droog afgeleverd te worden. Na gebruik kan de airco licht vochtig worden en laat de airco daarom minimaal 24 uur rusten voordat deze terug wordt geplaatst in de verpakking. In beide gevallen: ontvangen wij het product terug in de product doos. Wij stellen het op prijs als er geen duct tape of andere extreme tape soorten op de doos geplakt wordt. Voldoet je retour niet aan deze eisen dan kan er niet geretourneerd worden en zal je retour geweigerd worden. Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat omdat je het artikel op een op andere wijze hebt gebruikt dan je in een winkel zou doen, mogen wij jou aansprakelijk stellen. Naar welk adres mag ik mijn retour zenden? Webshop-outlet.nl Retourafdeling Firmawei 17 kantoor C 8501 XL Joure

  • Wanneer wordt mijn aankoopbedrag teruggestort?

    Je aankoopbedrag ontvang je binnen 14 werkdagen na ontvangst van je retour gestuurde bestelling. Zodra de terugbetaling is verwerkt ontvang je via ons systeem een bericht.

  • Kosten retourneren

    Kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.Wij bieden onze producten tegen zeer scherpe prijzen aan. Hierdoor kunnen wij helaas de retourkosten niet vergoeden. Via de postbedrijven (PostNL, DHL, GLS en DPD) kun je zowel online als via het postpunt een retouretiket kopen. De retourlabels zijn online vaak goedkoper. Mocht je hier vragen over hebben dan kan onze klantenservice je hier verder bij helpen.

  • Opmerkingen/klachten

    We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@webshop-outlet.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Stel je vraag

Wij zijn bereikbaar!

Bel ons op:


Openingstijden

Maandag 10:00 – 16:00
Dinsdag
Woensdag 10:00 – 16:00
Donderdag 10:00 – 16:00
Vrijdag 10:00 – 16:00
Zaterdag
Zondag