Vragen/opmerkingen voor Webshop-outlet.nl

Voor vragen of opmerkingen kun je altijd ons altijd een e-mail sturen. Wij zullen je vraag of opmerking altijd binnen 48 uur beantwoorden!

Geen e-mail van ons ontvangen? Controleer dan je ongewenste postvak van je e-mailprogramma.


Wij zijn bereikbaar!

Bel ons op:

+31 (0)513 20 30 61

Klantenservice

Openingstijden

Maandag10:00 – 16:00
DinsdagTelefonisch niet bereikbaar
Woensdag10:00 – 16:00
Donderdag10:00 – 16:00
Vrijdag10:00 – 16:00
ZaterdagTelefonisch niet bereikbaar
ZondagTelefonisch niet bereikbaar

Stel je vraag

Veel gestelde vragen

90% van alle telefonische vragen vind je hieronder:

Over je bestelling

Ik heb geen bevestiging gekregen in mijn mailbox?

De bevestiging e-mail wordt automatisch door ons systeem verstuurd. Toch niet ontvangen? Kijk dan ook in je ongewenste postvak. Staat de e-mail daar ook niet in?  Is er misschien een verkeerde e-mail adres in gevuld? Zoja, dan kun je ons altijd e-mailen op klantenservice@webshop-outlet.nl.

Opmerkingen/klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@webshop-outlet.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”


Levertijd & verzenden

Mijn product is niet binnen 48 uur geleverd, wat nu?

Op elke productpagina vermelden wij een verwachte levertijd. Heb je een verzendbevestiging in je mailbox ontvangen van ons? Dan is je order gegarandeerd verzonden. Helaas kunnen PostNL & Van Straaten post niet 100% garanderen dat alle post de volgende dag wordt bezorgd. In enkele gevallen (minder dan 1%) loopt het vertraging op in het proces van PostNL & Van Straaten post, je order wordt dan de eerstvolgende dag alsnog bezorgd. 4 werkdagen na ontvangst van je verzendbewijs in je mailbox moet je zeker contact met ons opnemen. Pakketpost kunnen wij altijd controleren met een track and trace code. Briefpost versturen wij met Van Straaten post. De bezorgers van Van Straaten post zijn in bezit van een GPS tracking systeem, zodat wij altijd navraag kunnen doen waar de bezorger is geweest.

Mijn product is niet op voorraad, wat houdt dit in voor de verzending, levertijd en mijn andere bestelde producten?

Als je gewenste product niet op voorraad is, maar wel in bestelling is moet je rekening houden met een extra levertijd van 8 werkdagen. Wanneer je product niet op voorraad en ook niet in bestelling is moet je rekening houden met een extra levertijd van 14 werkdagen.

Krijg ik een Track&Trace code van mijn bestelling?

Wanneer je order in eigen voorraad via de pakketservice van PostNL wordt verzonden, ontvang je automatisch een Track&Trace code in je mailbox. Wanneer je bestelling met briefpost wordt verstuurd ontvang je geen Track & Trace code.

Waarmee wordt mijn bestelling verzonden?

Pakketten en brievenbuspakketjes worden met PostNL verzonden. Briefpost versturen wij met Van Straaten post.

Ik woon in Belgie, Duitsland of in Frankrijk, kan ik bestellen?

Ja dit is geen enkel probleem. Wij rekenen wel €2,95 extra vanwege de hogere verzendkosten naar het buitenland.

Hoelang duurt de verzending?

Producten in eigen voorraad worden voor 16:00 dezelfde dag verzonden, tenzij anders aangegeven! Meer over levertijden lees je hier.

Wat kost de verzending?

Verzending bij Webshop-outlet.nl is tijdelijk gratis. Behalve voor België, Duitsland en Frankrijk. Hier vragen wij een bedrag van €2,95 extra voor.


Betaalinformatie

Zijn er kosten verbonden aan de betaling?

Nee hier berekenen wij geen extra kosten voor.

Kan ik op factuur betalen?

Ja, achteraf betalen via Klarna is nu mogelijk. Binnen 14 dagen na ontvangst kun je de factuur, die je via Klarna ontvangt betalen. Achteraf betalen is alleen in Nederland mogelijk.

Kan ik met Creditcard betalen?

Ja je kunt met Creditcard betalen. Creditcard betalingen besteden wij uit aan PayPal om de veiligheid beter te kunnen waarborgen.

Kan ik met Paypal betalen?

Ja je kunt met jouw PayPal account betalen. Snel, eenvoudig en veilig in de webwinkel van Webshop-outlet.nl.

Kan ik met iDeal betalen?

Ja je kunt met iDeal betalen. iDeal is het eenvoudig betalingssysteem waar alle grote Nederlandse banken bij zijn aangesloten.

Hoe snel wordt mijn betaling verwerkt?

Betalingen worden direct verwerkt. iDeal, Paypal, Mister Cash en Creditcard betalingen zijn volledig geïntegreerd in de webwinkel van Webshop-outlet.nl.

Wat zijn de betaalmogelijkheden bij Webshop-outlet.nl?

Je kunt eenvoudig betalen via iDeal, Overschrijving, Paypal, Mister Cash & Creditcard.

Is mijn betaling veilig?

Ja je betaling is veilig. De verbinding wordt beveiligd met een SSL certificaat. Dit is te zien aan het slotje bij onze URL adres.


Retournering

Kosten retourneren

Kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.Wij bieden onze producten tegen zeer scherpe prijzen aan. Hierdoor kunnen wij helaas de retourkosten niet vergoeden.

Wanneer wordt mijn aankoop bedrag teruggestort?

Binnen 14 werkdagen na ontvangst van je retour gestuurde bestelling.

Kan ik mijn bestelling retour sturen?

Je hebt het recht je bestelling tot 14 (kalender) dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retourneren van je order (van je thuis naar de webwinkel) zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan webshop-outlet.nl geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je ons retourformulier invullen. Dit geldt niet voor producten die op basis van Hygiene niet hergebruikt kunnen worden.

Wil je een vloerkleed retour zenden?
In verband met andere retourvoorwaarden ontvangen wij graag via  klantenservice@webshop-outlet.nl een bericht. Je ontvangt een retourformulier speciaal voor vloerkleden. Indien de retourzending niet aan de eisen voldoet vindt er geen acceptatie plaats.

Naar welk adres mag ik mijn retour zenden?
Retour Webshop-outlet.nl
Firmawei 17 kantoor C
8501 XL Joure

 

Staat je vraag er niet bij?

Stuur dan je vraag naar klantenservice@webshop-outlet.nl
Wij antwoorden elke vraag binnen 48 uur!