Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Veelgestelde vragen

Mijn geleverde artikel heeft schade wat nu?
Heb je je bestelling in huis ontvangen en zie je dat het product schade heeft opgelopen tijdens de verzending? Meld dit dan binnen 48 uur na ontvangst bij onze klantenservice. Voeg hierbij duidelijke foto’s toe van zowel de schade als de verpakking. Op deze manier kunnen wij beoordelen wat het probleem is en kan dit snel voor je worden opgelost.


Waarom heb ik geen bon of retourlabel bij mijn bestelling ontvangen?
Wij zijn papierloos gaan werken om onze impact op het milieu te verminderen. Je vindt alle informatie over je bestelling in de orderbevestiging die per e-mail is verzonden. Voor retourneren wil ik je graag doorverwijzen naar onze retourpagina.


Kan ik mijn kortingscode achteraf laten verrekenen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Wij raden je aan om bij de bestelling de kortingscode tijdens het bestelproces in te voeren zodat je gelijk je korting ontvangt.


Hoe werkt een in3 betaling?
Komt een grote uitgave niet goed uit maar wil je geen schuld aangaan? Met In3 betaal je in drie termijnen zonder rente. De eerste betaling is direct bij het begin van de bestelling op dag 1.


Naar welk adres moet ik mijn retour zenden?
Webshop-outlet.nl Retourafdeling
Celsiusweg 10
8503 AC Joure
Nederland


Wat kost de verzending?
Dit kan per pakket verschillen. Ook wanneer je bestelt vanuit België of Duitsland kunnen de kosten variëren. Tijdens het afrekenen zul je de uitgerekende verzendkosten kunnen inzien.


Hoe lang duurt de verzending?
Producten in eigen voorraad die voor 16:00 uur zijn besteld worden dezelfde dag verzonden, tenzij anders aangegeven. Meer over levertijden lees je hier.


Ik woon in België
Duitsland of in Frankrijk


Waarmee wordt mijn bestelling verzonden?
Pakketten en brievenbuspakketjes worden met PostNL verzonden. Grote pakketten of zwaardere artikelen kunnen via DHL of een andere vervoerder worden verzonden.


Krijg ik een Track & Trace code van mijn bestelling?
Wanneer je order uit onze eigen voorraad afkomstig is, ontvang je direct een Track & Trace-code zodra deze wordt verzonden.


Is mijn betaling veilig?
Ja, je betaling is veilig. De verbinding wordt beveiligd via SSL-encryptie.


Wat zijn de betaalmogelijkheden bij Webshop-outlet.nl?
Je kunt betalen via iDeal, Overschrijving, PayPal, Creditcard en Achteraf betalen via Afterpay.


Hoe snel wordt mijn betaling verwerkt?
Dit gaat vrijwel direct, behalve bij bankoverschrijvingen. Die kunnen 1–2 werkdagen duren.


Kan ik met iDeal betalen?
Ja, je kunt met iDeal betalen. Dit is het eenvoudigste en snelste betaalmiddel.


Kan ik met PayPal betalen?
Ja, dat is mogelijk.


Kan ik met Creditcard betalen?
Ja, dat is mogelijk.


Kan ik op factuur betalen?
Ja, achteraf betalen via Afterpay is bij Webshop-outlet.nl mogelijk.


Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Je hebt het recht je bestelling tot 14 kalenderdagen na ontvangst te retourneren. Alle info over retourneren vind je op onze retourpagina.


Wanneer wordt mijn aankoopbedrag teruggestort?
Binnen 14 werkdagen na ontvangst van je retourpakket. Zodra de terugbetaling is verwerkt ontvang je een bericht.


Kosten retourneren
Kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Wij bieden onze producten aan voor scherpe prijzen. Hierdoor kunnen wij helaas de retourkosten niet vergoeden.


Via de postbedrijven (PostNL, DHL, GLS en DPD)
Via deze postbedrijven kun je online of bij het postpunt een retourlabel aanmaken. De kosten hiervoor vind je onderaan de pagina bij algemene voorwaarden.


Zijn er kosten verbonden aan de betaling?
Nee, hier berekenen wij geen extra kosten voor.


Mijn product is niet binnen 48 uur geleverd, wat nu?
Op elke productpagina vermelden wij een verwachte levertijd. Mocht je product niet binnen 48 uur geleverd zijn, neem dan na 7 dagen contact op met de klantenservice.


Opmerkingen / klachten
We raden je aan klachten eerst bij ons kenbaar te maken door contact op te nemen met onze klantenservice. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU mogelijk om klachten te deponeren via het online platform van de Europese Unie.


Ik heb geen bevestiging gekregen in mijn mailbox?
De bevestiging wordt automatisch verzonden. Het kan zijn dat deze in de spamfolder terecht is gekomen. Mocht je niets ontvangen hebben, dan kun je ons altijd e-mailen via [email protected].