Webshop-outlet.nl logo

Archieven: Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Mijn geleverde artikel heeft schade, wat nu?

Heb je je bestelling in huis ontvangen en zie je dat het product een beschadiging of vlek bevat, meldt dit dan binnen 48 uur na levering met bijgevoegde foto’s via een bericht aan onze klantenservice. Zo wordt er gezamenlijk gekeken wat het probleem is en kan dit snel voor je worden opgelost.

Waarom heb ik geen bon of retourlabel bij mijn bestelling ontvangen?

Wij zijn papierloos gaan werken om onze impact op het milieu te verkleinen. Daarom sluiten wij geen papier meer bij onze verzendingen. De factuur van je bestelling wordt digitaal via de e-mail verstrekt. Mocht je deze kwijt zijn dan kun je een kopie bij onze klantenservice opvragen. Voor alle zaken omtrent retourneren wil ik je… Lees verder »

Hoe werkt een in3 betaling?

Komt een grote uitgave niet goed uit maar wil je geen schulden of extra kosten? Dan kies je voor in3. De enige gespreide betaalmethode zonder rente of lening en BKR registratie. Je betaalt gespreid in drie termijnen binnen 60 dagen. De eerste betaling is dus direct bij het begin van de bestelling op dag 1.

Wat kost de verzending?

Verzending bij Webshop-outlet.nl is tijdelijk gratis. Behalve voor België, Duitsland en Frankrijk. Hier vragen wij een kleine bijdrage voor.

Hoe lang duurt de verzending?

Producten in eigen voorraad die voor 16:00 uur zijn besteld worden dezelfde dag verzonden, tenzij anders aangegeven! Meer over levertijden lees je hier.

Waarmee wordt mijn bestelling verzonden?

Pakketten en brievenbuspakketjes worden met PostNL verzonden. Ook maken wij gebruik van externe partijen, die contracten hebben met bijvoorbeeld GLS, DPD of DHL. De track en trace code wordt per mail verzonden. Hier is altijd inzichtelijk welke partij de bezorging verzorgd.

Krijg ik een Track&Trace code van mijn bestelling?

Wanneer je order uit onze eigen voorraad afkomstig is, wordt deze verzonden met de pakketservice van PostNL. Je ontvangt hier altijd automatisch een Track&Trace code van in je mailbox. Niet ontvangen? Check voor de zekerheid je spambox. Daar ook niets ontvangen? Neem dan contact met op met onze klantenservice. Wanneer je bestelling met briefpost wordt… Lees verder »