Webshop-outlet.nl logo

Veel gestelde vragen Webshop-outlet.nl

Betalingen

Wat zijn de betaalmogelijkheden bij Webshop-outlet.nl?
Je kunt eenvoudig betalen via iDeal, Overschrijving, Paypal, Mister Cash & Creditcard.

Is mijn betaling veilig?
Ja, je betaling is veilig. Je betalingen worden verwerkt via PayPal en de Rabobank.

Hoe snel wordt mijn betaling verwerkt?
Betalingen worden direct verwerkt. iDeal, Paypal, Mister Cash en Creditcard betalingen zijn volledig geïntegreerd in de webwinkel van Webshop-outlet.nl.

Kan ik met iDeal betalen?
Ja, je kunt met iDeal betalen. iDeal is het eenvoudig betalingssysteem waar alle grote Nederlandse banken bij zijn aangesloten.

Kan ik met Paypal betalen?
Ja, je kunt met jouw PayPal account betalen. Snel, eenvoudig en veilig in de webwinkel van Webshop-outlet.nl.

Kan ik met Creditcard betalen?
Ja, je kunt met Creditcard betalen. Creditcard betalingen besteden wij uit aan PayPal om de veiligheid beter te kunnen waarborgen.

Kan ik op factuur betalen?
Ja, achteraf betalen via Klarna is nu mogelijk. Binnen 14 dagen na ontvangst kun je de factuur, die je via Klarna ontvangt betalen. Achteraf betalen is alleen in Nederland mogelijk.

Zijn er kosten verbonden aan de betaling?
Nee, hier berekenen wij geen extra kosten voor.

Verzendingen

Wat kost de verzending?
Verzending bij Webshop-outlet.nl is tijdelijk gratis. Behalve voor België, hier vragen wij €2,95 extra voor.

Hoelang duurt de verzending?
Je bestelling wordt vaak dezelfde dag verzonden, tenzij anders aangegeven! Meer over levertijden lees je hier.

Ik woon in België, Duitsland of Frankrijk, kan ik bestellen?
Ja, dit is geen enkel probleem.

Waarmee mijn bestelling verzonden?
Van Straaten Post of PostNL. Grote artikelen worden via een koerier verzonden, mocht je vragen hebben over het transport dan vernemen wij graag van je.

Krijg ik een Track&Trace code van mijn bestelling?
Wanneer je bestelling via de pakketservice wordt verzonden ontvang je een Track&Trace code op je e-mail. Wanneer je bestelling met briefpost wordt verstuurd ontvang je geen Track&Trace code.

Mijn product is niet op voorraad, wat houdt dit in voor de verzending, levertijd en mijn andere bestelde producten?
Als je gewenste product niet op voorraad is, maar wel in bestelling is moet je rekening houden met een extra levertijd van 8 werkdagen. Wanneer je product niet op voorraad en ook niet in bestelling is moet je rekening houden met een extra levertijd van 14 werkdagen.

Mijn product is niet binnen 48 uur geleverd, wat nu?
Niets aan de hand, je hebt je bevestiging van verzending in je e-mail gekregen dus het pakketje is gegarandeerd verzonden. Helaas kan Van Straaten Post en PostNL niet 100% garanderen dat de post de volgende dag wordt bezorgd. In enkele gevallen (minder dan 1%) loopt het vertraging op in het proces van Van Straaten Post of PostNL, je pakketje wordt dan de eerstvolgende dag alsnog bezorgd. Heb je je order na 3 werkdagen nog niet ontvangen dan kun je contact opnemen met onze klantenservice, het team helpt je graag verder.

Retouren

Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Je hebt het recht je bestelling tot 14 (kalender) dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retourneren van je order (van je thuis naar de webwinkel) zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan webshop-outlet.nl geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je ons retourformulier invullen. Dit geldt niet voor producten die op basis van Hygiene niet hergebruikt kunnen worden.

Wanneer wordt mijn retour niet geaccepteerd?

  1. Hygiëne producten zoals bijv, opzetborstels, teen ondersteuners of okselpads kunnen bij een geopende verpakking niet worden geaccepteerd.
  2. Producten mogen niet gedragen zijn, er vindt tevens geen acceptatie plaats bij vlekken of viezigheid op het product.
  3. Het product moet in een onbeschadigde en originele verpakking (zak of doos) worden geretourneerd. (labels behoren hier ook bij).
  4. Het product dient binnen 14 dagen na bezorging retour te worden gezonden.

Indien het product niet voldoet, vindt er geen acceptatie plaats. Het retour zenden van Webshop-outlet.nl naar het afleveradres komen voor rekening van de koper. Afhankelijk van het product worden de retourkosten bekend gemaakt. Na de ontvangst van het bedrag wordt het product retour gezonden.

Naar welk adres mag ik mijn retour zenden?
Retour Webshop-outlet.nl
Firmawei 17 kantoor C
8501 XL Joure

Wil je een vloerkleed, stoelen of een tafel retour zenden? Graag contact opnemen via het contactformulier met de klantenservice.

Wanneer wordt mijn aankoopbedrag terug gestort?
Binnen 14 dagen na ontvangst van je retourzending.

Kosten retourneren
Kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Maar betaal je met PayPal? Dan betaalt PayPal je retourkosten terug. Zie de banner hieronder en lees de voorwaarden van PayPal.

Bestellingen

Ik heb geen bevestiging gekregen in mijn mailbox?
De bevestigingsmail wordt automatisch verstuurd. Kijk ook in je ongewenste postvak (Spambox). Staat de e-mail daar niet in, heb je misschien een verkeerd mailadres in gevuld? Zo ja, kun je ons altijd e-mailen op klantenservice@webshop-outlet.nl.

Overige vragen…
Staat je vraag er niet bij? Stuur je vraag dan naar klantenservice@webshop-outlet.nl. Wij beantwoorden elke vraag binnen 48 uur!