Webshop-outlet.nl logo

Vraagcategorie: Retourneren en ruilen

Kan ik mijn bestelling retour sturen?

Je hebt het recht je bestelling tot 14 (kalender) dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retourneren van je order (van je thuis naar de webwinkel) zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het… Lees verder »

Wanneer wordt mijn aankoopbedrag teruggestort?

Je aankoopbedrag ontvang je binnen 14 werkdagen na ontvangst van je retour gestuurde bestelling. Zodra de terugbetaling is verwerkt ontvang je via ons systeem een bericht.

Kosten retourneren

Kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.Wij bieden onze producten tegen zeer scherpe prijzen aan. Hierdoor kunnen wij helaas de retourkosten niet vergoeden. Via de postbedrijven (PostNL, DHL, GLS en DPD) kun je zowel online als via het postpunt een retour-etiket kopen. De retourlabels zijn online vaak goedkoper. Mocht je hier vragen over hebben… Lees verder »

Opmerkingen/klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@webshop-outlet.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te… Lees verder »